عنوان مقاله : نحوه ی غیر فعال کردن نوتیفکشن های “Get Office” در ویندوز ۱۰

نحوه ی غیر فعال کردن نوتیفکشن های “Get Office” در ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ شامل مایکروسافت آفیس نمی شود، اما تبلیغات آن مرتب شما را تشویق به دانلود میکند. اگر شما آن را برای ویندوز ۱۰ خود نمی خواهید، می توانید از این پیام های آزار دهنده جلوگیری کنید. با باز کردن Start menu شما می توانید در زیر تمام اپ ها روی گزینه ی “Get Office” کلیک راست کرده و Uninstall را انتخاب کنید. به هر حال برخی از کاربران ویندوز ۱۰ ادعا می کنند که Get Office app به صورت اتوماتیک بعد از یک دوره ای دوباره فعال می شود ،به جای آن بهتر است غیر فعال کردن این نوتیفکشن را انجام دهید:

غیر فعال کردن تبلیغات Get Office

برای غیر فعال کردن واقعی این تبلبغات ، Start menu را باز کرده و گزینه ی Settings را انتخاب کنید.

 

 

آیکون System  را که در پنجره ی تنظیمات ظاهر می شود را انتخاب کنید.

 

در سمت چپ پنجره گزینه ی  “Notifications & actions” را انتخاب کنید.

به پایین لیست تنظیمات نوتیفکشن بروید. در زیر  “Show notifications from these apps,” یک لیست از برنامه ها با دستور نمایش نوتیفکشن می بینید. گزینه ی “Get Office” را پیدا کرده و آن را غیر فعال کنید.

می توانید این فرآیند را برای غیرفعال کردن هر نوتیفکشنی که نمی خواهید ببینید انجام دهید. شامل نوتیفکشن های desktop apps مثل غیر فعال کردن نوتیفکشن اخبار .

 

گرافیست آشنا به وب ، علاقه مند به تولید محتوا ، مسلط به زبان انگلیسی

پیوستن

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *