عنوان مقاله : یادگیری اکسل ۲۰۱۰ : ذخیره Workbook

یادگیری اکسل ۲۰۱۰ : ذخیره Workbook

یادگیری اکسل ۲۰۱۰ : ذخیره Workbook

 

 

یادگیری اکسل ۲۰۱۰ : ذخیره Workbook

 

 

یادگیری اکسل ۲۰۱۰ : ذخیره Workbook

ذخیره کردن برگه ی جدید

 

هنگامی که تایپ کردن شما در  صفحه جدید اکسل تمام شد، زمان ذخیره صفحات یا کتاب های شما برای جلوگیری از از دست دادن کار شماست. در زیر مراحل ذخیره یک صفحه اکسل ویرایش شده را می بینیم:

 

مرحله ۱ – روی تب File کلیک کنید و گزینه Save As را انتخاب کنید.

 

 

 

مرحله ۲ – پوشه ای را که می خواهید برگه را در آن ذخیره کنید انتخاب کنید، نامی را برای فایل را وارد کنید، و نوع Save as را انتخاب کنید، به طور پیش فرض فرمت این .docx است.

مرحله ۳ – در نهایت، بر روی دکمه Save کلیک کنید و ورق شما با نامی که در پوشه انتخاب شده است ذخیره می شود.

ذخیره تغییرات جدید

 

ممکن است یک وضعیت وجود داشته باشد وقتی که ورق موجود را باز کرده و آن را به صورت جزئی یا کامل ویرایش کنید یا حتی می خواهید تغییرات بین ویرایش برگه را ذخیره کنید. اگر میخواهید این برگه را با همان نام قبلی ذخیره کنید، میتوانید از یکی از گزینه های ساده زیر استفاده کنید:

 

فقط کلید Ctrl + S را فشار دهید تا تغییرات را ذخیره کنید.

 

به صورت اختیاری، میتوانید بر روی نماد فلاپی موجود در گوشه بالا سمت چپ و فقط بالای برگه فایل کلیک کنید. این گزینه همچنین تغییرات را ذخیره خواهد کرد.

 

شما همچنین می توانید از روش سوم برای ذخیره تغییرات استفاده کنید که گزینه Save  است فقط بالای گزینه Save As که در تصویر بالا نشان داده شده است کلیک کنید.

 

اگر برگه شما جدید است و تا کنون آن را ذخیره نکرده اید، با استفاده از یکی از سه گزینه،  یک کادر گفتگو را برای نمایش دادن یک پوشه به شما نمایش می دهد و در صورت ذخیره برگه جدید،می توانبد نام صفحه را وارد کنید.

گرافیست آشنا به وب ، علاقه مند به تولید محتوا ، مسلط به زبان انگلیسی

پیوستن

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *